ຖ້າທ່ານເຂົ້າໄປໃນດ້ານເທິງ - ທີ່ຍິ່ງໃຫຍ່. ຖ້າຫາກວ່າທ່ານບໍ່ - ພວກເຮົາເຮັດວຽກ! ແນ່ນອນ, ຂ້າພະເຈົ້າບໍ່ໄດ້ເວົ້າວ່າສະຖານທີ່ທໍາອິດໃນຜົນການຄົ້ນຫາແມ່ນ overrated. ແຕ່ການຢູ່ໃນສິບອັນດັບທໍາອິດໃນຫນ້າທໍາອິດແມ່ນດີຫຼາຍ. ແລະການເຂົ້າໄປໃນດ້ານເທິງແມ່ນງ່າຍຂຶ້ນຫຼາຍແລະລາຄາຖືກກວ່າການເຂົ້າໄປໃນຊັ້ນເທິງຫຼືທາງເທິງທີ່ພວກເຮົາສະແດງໃຫ້ເຫັນວິທີການໂຄສະນາເຟີນີເຈີໃນຕົວຈິງແລະອອນໄລນ໌, ເຊິ່ງໂຄສະນາທີ່ລູກຄ້າທີ່ມີທ່າແຮງຂອງທ່ານຄລິກໃສ່ເລື້ອຍໆ. ພວກເຮົາບອກທ່ານວ່າພວກເຮົາຂາຍ sofas ໃນຢູເຄລນ, ປະເທດອັງກິດທີ່ຍິ່ງໃຫຍ່ແລະການໂຄສະນາຮ້ານເຟີນີເຈີ usa.how ເຮັດວຽກລັກສະນະຕົ້ນຕໍຂອງການໂຄສະນາຮ້ານເຟີນີເຈີແມ່ນວ່າທ່ານບໍ່ສາມາດແຕະຕ້ອງສິນຄ້າ. ທ່ານບໍ່ສາມາດນອນຢູ່ເທິງໂຊຟາທີ່ແຕ້ມໃສ່ມັນ, ທ່ານບໍ່ສາມາດຊື່ນຊົມຄຸນນະພາບແລະໂຄງສ້າງຂອງວັດສະດຸ. Springy ອ່ອນເປັນກ້ຽງ ຫຼື ກ້ຽງ? Springy ຫຼືອ່ອນເປັນຂົນ?ການໂຄສະ 2024 ອັບເດດລາຍຊື່ເບີໂທລະສັບຈາກທົ່ວໂລກ ນາຮ້ານເຟີນີເຈີເຮັດວຽກແນວໃດ ບັນຫານີ້ແມ່ນກ່ຽວຂ້ອງໂດຍສະເພາະສໍາລັບຮ້ານຄ້າອອນໄລນ໌. ຢ່າງໃດກໍ່ຕາມ, ພວກເຂົາເຈົ້າມີຜູ້ຊົມຂະຫນາດໃຫຍ່ທີ່ຖືກດຶງດູດໂດຍລາຄາທີ່ເອື້ອອໍານວຍແລະຜະລິດຕະພັນທີ່ຫລາກຫລາຍ. ຖ້າຮ້ານອອບໄລນ໌ມີໂຊຟາເຖິງ, ຄວາມກວ້າງໃຫຍ່ຂອງອິນເຕີເນັດຈະພາພວກເຮົາໄປສູ່ໂລກຂອງຕົວແບບຫຼາຍພັນຄົນ. ເຮັດແນວໃດເພື່ອໃຫ້ແນ່ໃຈວ່າຜູ້ໃຊ້ເລືອກບໍລິສັດຂອງທ່ານຈາກທຸກໆຊະນິດ? ການຕະຫຼາດທີ່ມີປະສິດຕິຜົນຈະຊ່ວຍໃຫ້, ເຊິ່ງຈະກວມເອົາຂໍ້ເສຍປຽບຕົ້ນຕໍຂອງ niche ໄດ້ (ຈື່ຈໍາການຂາດ tactility). ການໂຄສະນາເຟີນີເຈີຄວນຈະເປັນດັ່ງກ່າວທີ່ຜູ້ໃຊ້ໄດ້ຮັບຄວາມປະທັບໃຈທີ່ເຂົາເຈົ້າໄດ້ສໍາຜັດແລ້ວແລະການທົດສອບ sofa ຟຸ່ມເຟືອຍນີ້. ຖ້າມັນເປັນຮ້ານຄ້າອອບໄລນ໌ຫຼືຫ້ອງວາງສະແດງ, ໂຄສະນາຄວນກະຕຸ້ນໃຫ້ພວກເຂົາໄປຢ້ຽມຢາມມັນ.
ບອກວິທີເຮັດຂ້າງລຸ່ມນີ້ພວກເຮົາຈະບອກທ່ານວິທີການເຮັດແນວນີ້, ໂດຍໃຊ້ channels.types ຂອງການໂຄສະນາເຟີນີເຈີ, ເຖິງແມ່ນວ່າການໂຄສະນາອອນໄລນ໌ແມ່ນທົ່ວໄປແລ້ວ, ຜູ້ໃຊ້ບໍ່ສະເຫມີເຊື່ອຫມັ້ນໃນການໂຄສະນາອອນໄລນ໌. ເລື້ອຍໆ, ພວກເຂົາພຽງແຕ່ບໍ່ສົນໃຈພວກເຂົາ. ແຕ່ນັກທ່ອງທ່ຽວໃຫ້ຄວາມສົນໃຈຖ້າພວກເຂົາເຫັນຊື່ໃນເຄື່ອງຈັກຊອກຫາທີ່ພວກເຂົາເຄີຍເຫັນຢູ່ບ່ອນໃດຫນຶ່ງ. ຕົວຢ່າງ, ຢູ່ປ້າຍໃກ້ເຮືອນຫຼືໃນແຜ່ນພັບທີ່ເຂົາເຈົ້າໄດ້ຮັບຢູ່ຕາມຖະຫນົນ. ເລື້ອຍໆຊື່ຍີ່ຫໍ້ກະພິບຕໍ່ຫນ້າຜູ້ໃຊ້, ເຂົາເຈົ້າມີຄວາມໄວ້ວາງໃຈຫຼາຍຂຶ້ນ. ດ້ວຍເຫດຜົນນີ້, ວິທີການໂຄສະນາແບບອອບໄລນ໌ບໍ່ຄວນຖືກລືມໃນການໂຄສະນາທີ່ພິມອອກສໍາລັບຮ້ານເຟີນິເຈີຖ້າທ່ານມີຮ້ານເຟີນີເຈີອອຟໄລຫຼືກໍາລັງຈະເປີດ, ທ່ານສາມາດແຈກຢາຍໃບຍ່ອຍຢູ່ໃກ້ກັບສະຖານທີ່ຂອງມັນ.
|